Mark Reitsma and Karin Buckens, members of the B12 Institute Supervisory Board, are highly experienced directors and managers. They monitor B12 Institute policy and its day-to-day affairs. Both were directly involved in the B12 Institute foundation process. .

Mark Reitsma, care consultant, entrepreneur, coach

Mark Reitsma

Mark Reitsma, LinkedIn Profile

Mark Reitsma, having been  a manager of several care institutions, brings a considerable experience to B12 Institute. He puts his knowledge of managing care institutions, along with his intuition, people skills and creativity to our team’s disposal.

A brief summary of his activities: Reitsma used to chair Bavo Europoort Supervisory Board and Lievegoed GGZ Zorg Supervisory board, he was a member of Parnassia Group Supervisory board, PsyQ founder and director and RIAGG Rijnmond Zuid Supervisory Board chairman.

 

Drs. Karin Buckens, Health Policy and Management

karinbuckens_2

Karin Buckens LinkedIn Profile

Karin Buckens has held various positions in health care institutions, as a consultant and as an interim manager. Her extensive knowledge of managing care institutions, their funding and DOT/DBC care products, as well as her reliability and efficiency, mean that she is a valuable asset to B12 Institute.

Some of her interim positions were: Interim Director at Dr. Leo Kannerhuis Treatment centers, Manager Paramedic Services at Driegasthuizengroep, Interim Managing Director at Pro Persona, Regional management of clinical and outpatient Mental Health care Services, Interim Director at Service Company Carint Reggeland Groep.

Work method

The Supervisory Board provides B12 Institute management with solicited and unsolicited advice. In order to be able to do that, B12 Institute management Management will hand over all necessary information.

Supervisory Board members do not receive a salary.


X

Beleid B12 Institute naar aanleiding aangescherpte COVID-19 maatregelen

  1. Uw reis naar het B12 institute is noodzakelijke zorg, uw afspraak kan gewoon gecontinueerd worden.
  2. Zeg uw afspraak af, of laat omzetten naar telefonische / beeldbel intake -herhaalconsult als u klachten heeft!
  3. MONDKAPJES zijn bij ons verplicht. Doe deze al op voordat u het pand binnen gaat en de lift instapt.
  4. Houd alstublieft 1,5 afstand bij andere patiënten dan wel onze assistenten en de arts.
  5. Bij de arts kunt u het mondkapje veilig afzetten, tussen u en de arts zit 1,5 mtr ruimte en plexiglas te bescherming van de arts en uzelf.
  6. Als het noodzakelijk is dat u lichamelijk wordt onderzocht, zal de arts zich inpakken middels mondmasker en kap, handschoenen etc. Er wordt dan van u gevraagd tijdens het lichamelijke onderzoek veilig uw mondmasker op te zetten.
  7. Na elk consult worden de tafels in de dokterskamer schoongemaakt.

Dit beleid is al maanden bij ons van kracht en is wellicht strenger dan in andere ziekenhuizen, zeker wat betreft het gebruik van mondkapjes.

Hoewel geen heilige graal, het bewijs van de werking van mondkapjes is allang aangetoond. Wij vinden het onbegrijpelijk dat de mondkapjes-plicht, naast de 1,5 meter regel, niet méér wordt ingezet en gebruikt om de verspreiding van het virus te verminderen, zeker op plekken waar het druk is.

Ook is er al maanden duidelijk bewijs dat er besmettingen plaatsvinden VOORDAT de patient klachten heeft. Hierbij helpen mondkapjes naast de 1,5 meter maatregel.

Mondkapjes werken wel degelijk

Bewijs pre-symptomatische besmettingsoverdracht

Uitleg in Nederlands